Zaawansowane wyszukiwanie

Nivona CafeRomatica 840 lub DeLonghi ESAM 3000

TANJASTRULL

Środa, 16. Listopad 2011, 13:27 01

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 3

numer członkowski..: 14138

Członek od: 16.11.2011

Witam, jestem kompletnym nowicjuszem, jeśli chodzi o w pełni automatyczne ekspresy do kawy. Od dłuższego
czasu
badam w Internecie, co mogłoby być dla nas odpowiednią maszyną. W końcu doszedłem do wniosku, że chcielibyśmy kupić DeLonghi ESAM 3000 B za około 300,-- EUR.
Więc dziś poszedłem do dilera i poprosiłem o urządzenie. Prawdopodobnie nie jest on już dostępny, można go zamówić tylko za pośrednictwem różnych dealerów internetowych. Teraz przyszło pytanie, za co użyłbym takiej maszyny. Pijemy codziennie co najmniej 6-8 filiżanek,
nie kubków, kawy. Dystrybutor powiedział, że jedna lub pożądana maszyna DeLonghi nie wystarczy, ponieważ została zaprojektowana za mniejszą cenę (patrz również gwarancja z 5000 kubków).
Polecono mi wtedy Jurę albo Nivonę. Po dłuższej rozmowie o moich życzeniach w końcu dotarliśmy do CafaRomatica 840 Marrone
, za dumne 999,-- EUR. Wow, jakie piękne urządzenie! Teraz oczywiście moje wątpliwości, czy to musi być takie urządzenie? Nasze życzenia nie są tak duże:- aby zrobić dobrą kawę- gorące mleko dla dzieci- powinien być w stanie obsłużyć powyższą ilość kawy przez długi czas łatwe do czyszczenia- nie ma wysokich kosztów czuwania- możliwość korzystania zarówno z z ziaren kawy i mielonej kawy (ze względu na poziom hałasu podczas mielenia w bardzo wczesnych godzinach porannych) lub- cichy ekspres, który pozwala na mielenie w bardzo wczesnych godzinach porannych bez całej rodziny stojącej w łóżku Więc, zgadnij, że to wszystko. Mam nadzieję, że możesz mi pomóc. Dodatkowe podziękowania za szybkie odpowiedzi wink.gifTanjaedit
: Pomoc, umieściłem maila w niewłaściwej kategorii, czy ktoś może go umieścić w odpowiedniej
kategorii?
DZIĘKUJĘ!

tigger65

Środa, 16. Listopad 2011, 17:28 05

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder