Zaawansowane wyszukiwanie

Siemens EQ.9 plus podłączenie s500 lub s700

Łatwa konserwacja

flipper

Poniedziałek, 12. Październik 2020, 23:52 11

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 4

numer członkowski..: 41224

Członek od: 12.10.2020

Bardzo mnie interesuje Siemens EQ.9 plus podłączenie s500 lub s700
,gdzie szczególnie podoba mi się zintegrowany zbiornik na mleko i wyjmowanazaparzacz
.
Ponieważ od 2006 roku utrzymuję i naprawiam mój SAECO Magic Comfort + z ponad 48000 okładek od pierwszego dnia (jestem wyszkolonym technikiem radiowym i telewizyjnym), chciałbym

tozrobićrównież z moją nowąmaszyną
.

W jakim stopniu EQ.9 może być utrzymywany lub czyszczony?

Czy można

zdemontować BE na jego elementy i dostać się do wnętrza urządzenia bez użycia specjalnych narzędzi

? Byłbym


bardzo








zadowolony


z uczciwych odpowiedzi








.
LG Markus

flipper

Czwartek, 15. Październik 2020, 09:23 09

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 4

numer członkowski..: 41224

Członek od: 12.10.2020

Poprosiłem teraz niektórych dealerów o EQ.9 plus podłączenie s500 / 700 i zostałem odradzony z powodu tego, że jak dotąd każda sprzedana maszyna EQ-9 wróciła z problemami. Niektórzy dealerzy nie oferują już tej maszyny.

Czy ktokolwiek tutaj może to potwierdzić. Czy ta maszyna naprawdę jest taka błyszcząca?

Z wyrazami szacunku Markus

Smetsolino

Niedziela, 17. Styczeń 2021, 12:07 12

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 2

numer członkowski..: 42636

Członek od: 17.01.2021

Witam
, jest już pewnie za późno (po Bożym Narodzeniu), ale wciąż....
Mam połączenie z EQ9 s500 i jestem bardzo zadowolony. Projekt jest oczywiście bardzo niemiecki, ponieważ lubię Jurę, na przykład, znacznie lepiej. Ale kawa jest doskonała i masz bardzo wiele możliwości regulacji.