Zaawansowane wyszukiwanie

Quickmill, Schaerer, Jura

Gast_Petro

Środa, 30. Marzec 2011, 16:09 04

Unregistered

Witaj na forum, kochana,

Jestem kompletnym nowicjuszem i desperacko potrzebuję rady.
Prowadzimy restaurację z ogrodem, w której w weekendy latem chcemy zaproponować kawę i ciasto na obiad.
Szacuję, że będziemy sprzedawać maksymalnie 30 kubków
na godzinę
.
Budżet wynosi maksymalnie 2000 euro, więc do tej pory natknąłem się na w pełni automatyczne maszyny z Quickmill 5500 Supercappuccion, Schaerer Siena 2 i różne
z Jury. Najważniejsza
dla mnie jest podatność na naprawy i trwałość
takiej maszyny.
O doświadczeniach, wskazówkach i sugestiach byłbym bardzo
wdzięczny.
Wielkie dzięki.

W1cht3lm@nn

Środa, 30. Marzec 2011, 20:24 08

*

Eksperci

Grupa: Mitglieder

Składki: 676

numer członkowski..: 7258

Członek od: 19.02.2010

Z QM i Schaerer wybraliście już Państwo najbardziej solidny sprzęt, jaki można dostać w tym segmencie rynku, gratulacje!

Oba urządzenia wykonane są z dużej ilości metalu w środku, który jest również dobrze wykonany. Ale koncepcja ta różni się w wielu punktach.

Już coś tu napisałem:
/forums/...wtopic=6631&hl=
/forums/...wtopic=8726&hl=
/forums/...topic=10053&hl=

Od wewnątrz można podziwiać bardzo stary QM 5000, przygotowany i wyposażony w pewne "dodatki" w zakresie oprogramowania i sprzętu:
http://www.flickr.com/photos/41623972

Do ogólnych zastosowań, szczególnie przy zmianie zapotrzebowania na napoje i użytkowników, mogę polecić firmę Schaerer. Stoi z nami w (prywatnej) kuchni i nawet mój ojciec potrafi je dobrze obsłużyć i zawsze jest entuzjastą.